Saturday, December 17, 2011

သူ မသိခဲ ့ေသာကြ်န္ေတာ္..

အခ်စ္ကိုလူေတြဘယ္လိုတိုင္းတာၾကလဲကြ်န္ေတာ္မသိဘူး.............အမွတ္ ့တမ ဲ့ ေတြမ်ားလာၿပီးအမွတ္ ့တရဆိုတာၾကီးကိုသက္ ့ေသၿပဖို ့အခ်စ္ေတြေပါက္ ့ဖြားလာတာပဲလား...

လူတစ္ေယာက္ ့ရဲ ့ရင္ထဲမွာၿဖစ္တည္လာတဲ ့အခ်စ္ဆိုတာနီးစပ္မွု ့ရွိမွၿဖစ္ေပၚလာတတ္တယ္ဆိုလူေတြေၿပာ.တဲ ့အခ်စ္ဆိုတဲ ့အရာကိုကြ်န္ေတာ္ၿမင္ေတြ ့လိုက္ ့ရတာ ေၿပာင္းၿပန္အခ်ိဳးက်တဲ ့ပံုေသနည္းတစ္ခု ့လိုပါပဲ....

ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္မသိလိုက္ ့တဲ ့အခ်စ္ဆ္ိုတာကိုကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ၿမင္ေတြ ့လိုက္ ့ရတဲ ့အခ်ိန္မွာ....?

လူေတြေၿပာေနၾက ေလထဲမွာအိမ္ေဆာက္ ့ေနၾကတယ္ဆိုတဲ ့စကားမွာလက္ ့ဆုပ္လက္ ့ကိုင္မၿပနိုင္ေပမဲ ့.စိတ္ ့ကူေလးထဲမွာေတာ ့ အေကာင္အထည္ေဖၚနိုင္ေသးတယ္ေလ....

.ေလထဲမွာအိမ္ေဆာက္ ့နိုင္ဖို ့အခြင္ ့အေရးမရွိတဲ ့ကြ်န္ေတာ ့အတြက္ ့ေတာ ့သူမနဲ ့ဆံုနိုင္ခြင္ ့ မေပးတဲ ့ကြ်န္ေတာ ့ကံၾကမၼာကိုပဲအၿပစ္ပံုခ်လိုက္မိေတာ ့တယ္..

တကယ္ေတာ ့သူမကိုကြ်န္ေတာ္စေတြ ့ခဲ ့တာကမာၻရြာၾကီးထဲကစာမ်က္ ့နွာေလးတစ္ခု ့အေပၚမွာေလ..................................

1 comment:

  1. ကံဆုိတာ လူကလုပ္တာလုိ. ေျပာၾကတယ္
    စိတ္မေလ်ာ.ပါနဲ. ေရာင္နီေရ

    ReplyDelete